Aku Dan DIA

Saturday 14 May 2011

Setelah STPM berlalu~

Setelah STPM berlalu... 5 bulan cuti menunggu keputusan stpm dikeluarkan..... miss him so much...........


tiba saat keputusan STPM diumumkan... aha, pagi tu aku bangun awl lagi... tak sabar nak pegi skol(takot jga sebenarnya) hihi... lama dah tak jumpa dia... urmm.. smpai2 je kat skol, dia la org pertama yang aku cari... aha... aku nampak dia duduk di tempat letak basikal.... hati ku mulai senang.. tapi ego aku tinggi~ haha... aku tak tegur dia dulu, malah aku layan member2 len... aku tau.. dia kompem akan kecik ati... nak wat cam ana.. mmg dah perangai aku mcm tu.. huhu.... masuk je dewan nak ambik result, dari jauh dia panggil aku untuk duduk di sebelahnya.. tapi aku gelengkan kepala, aku segan sebenarnya.. lagipun aku tgah duduk sama member.. tak kan nak angkat dok p jumpa dia.. nanti len pula yang member aku kata......


tgah hari keputusan diumumkan........ Dia dulu ambil result dari aku.. huhu.. aku stay je kat tmpat duduk.. tak p jmpa dia pun.. hahaha.. jahat kan aku( ego tinggi )... aku lihat dia dari jauh tersenyum lebar.... lalalala... aku yakin sangat yang dia dapat keputusan cemerlang... hihi... aku tahu dia mampu. :-)... aku pergi ke arahnya dan ambil slip dia.... Tahniah!!! aku bangga dengan nya... i know he can..... aku pula... urm..urm.(takut menyelubungi diri) impian aku untuk melanjutkan pelajaran besama dengannya.... bila aku buka  slip peperiksaan ku... aku terduduk kerna terlalu gembira.. ucapan syukur tidak lekang dari bibirku.... aku lihat dia dgn senyuman.. dia terus ambil slip aku dan mengucapkan tahniah kepadaku....... apa yang kami impikan tercapai juga akhirnya.. Alhamdulillah... saat itu aku berkata pada diri... kehadiran dia dalam hidupku bukanlah sebagai pemusnah masa depanku... tetapi, kehadirannya adalah pembimbing aku kearah kejayaan dan kesmpurnaan.... begitu banyak halangan hubungan kami masa sekolah.. tetapi, dengan keputusan cemerlang itu..... aku dapat membuktikan pada semua org bahawa tanggapan mereka salah sama sekali mengatakan dia pemusnah masa depan ku!!! anggapan orang terhadap dirinya bukan pemimpin atau pengawas yg baik aku tepis, kerana dia adalah PEMIMPIN yang terbaik bagi ku aku nampak sifat kepimpinan itu ada pada dirinya........ I LOVE YOU....

                                                                                              bersambung...............

No comments:

Post a Comment