Aku Dan DIA

Sunday 15 May 2011

Handphone AKU DAN DIA Hilang T_T

Pernah satu masa nih.. AKU DAN DIA beli handphone yg sama... MAHAL SIOT..baru pakai tak sampai sebulan....... hilang~ huhuhu..... semua salah aku. cuai nye aku.. urmm...urmm..urm.... smpai skrang masih lagi rasa bersalah kat dia gara2 handphone tu...... 

kejadian berlaku masa kat sekolah gak.... peraturan sekolah mana boleh bawa handphone..huhu... kantoi suda~ aku nih bukan la pelajar yg baik sangat..... bawa gak hfn kat skol... PADAN MUKE HILANG PHONE(utk diri sndiri) .... mlm tu aku dan dia mengikuti satu kem untuk kecemerlangan pelajar gitu~ ramai yang terlibat.....

hfn tu hilang masa kat surau~ hurmmmm.... ptg tu,, dia soh aku bawa hfn dia... nampak kan dia percaya kat aku :-P(perasan) hihi... aku bawa la.. letak dalam beg.... hfn aku dan dia.. dua2 aku bawa sekali..... masa dah sampai kat surau, ustazah panggil aku... dia soh aku cek budak2 yg xde kat surau mlm tu.. aku pesan la kat member tolong perhatikan beg aku masa tu... Aish.. aku mmg tak pernah terfikir pun yg ada org brani nak curik hfn dalam beg aku masa tu.. urmm........

habis je solat mghrib dan isya... semua plajar bergerak ke dewan makan,,,,
masa nak p tu.. aku ambil beg.... bila aku buka je beg tu...aku betul2 rasa nak pitam, terdiam dan terduduk seketika...... huh..... HANDPHONE DUA2 HILANG!!!!!!........ aku terus terbayang wajah dia...... aku tak tau dah nak wat pe.... aku soh la kwn ku panggil dia.... aku menahan air mata.... aduh..... cuai...cuai..cuai.... aku tak tau nak bgtau dia mcm mana... dalam hati neh, kompem dia marah aku...... pe2 pun yg berlaku, aku beranikan diri bersemuka dgn dia. aku tnya, adakah dia dah ambil hfn dlm beg aku tu... urmm.... dia kata dia tak ambil........... arghhhh... mmg aku dah nges masa tu.. aku bgtau dia hfn hilang.....  huhu. RASA BERSALAH SANGAT!!!!!!.......... MAAFKAN AKU!!!!!....... tapi, bila aku bgtau dia hal tu,, dia tenang je.. dia tak marah aku,, malah dia tenangkan aku.... tengok tu.....ada kelembutan n sifat kasih syg dalam dirinya.. itu yg aku suka..........


kem dah tak serupa kem.... aku, dia dan beberapa teman2 len sama2 cari hfn tu.... malang nya tak jumpa,,,,
sepanjang mlm tu aku ngis jew.. keesokan harinya, aku beranikan diri ditmani sorg sahabt wat spotcek kat hostel.. urmmm......... maseh juga tak jumpa..... T_T sampai hari ini hfn itu telah menjadi hak milik org len.... maafkan aku kerana saat itu aku mmg patut dimarah n di persalahkan...... sejak hari itu, dia tak nak aku ungkit pasal kes kehilangan hfn itu lagi.. dia tak nak aku salahkan diri sendiri.... 

No comments:

Post a Comment