Aku Dan DIA

Saturday 14 May 2011

STPM, AKU dan DIA

lalalalala~ peperiksaan STPM dah makin dekat.......cikgu kat skol majoriti tak suka aku couple dgn dia.. hurm.. aku slalu je kena panggil kat bilik guru...... bla..bla..bla...... cikgu salu nasihat aku... tak guna couple masa skol.. tunggu masuk universiti nanti, ramai lagi org yang aku jumpa... aishhh.. aku hormati cikgu, tapi..... aku mmg tak boleh nak jauh dari dia.. sebab dia lah yang bagi aku semangat masa study.. tanpa dia.... aku tak mampu..... tapi..... kebahagian itu sekejap datang..sekejap hilang... aku dan dia selalu bergaduh semenjak melangkahkan kaki ke tingkatan 6 atas... :-(

bnyak hal berlaku menyebabkan hubungan kami rengang dan kepercayaan aku pada dia kian pudar. kalau aku nak citer kan blog neh.. tak habis2 kot.. urm.....  dgn bdak pentaque la.. dengan budak tarian la... aish..... aku tak faham dgn dia.. dia tak ambil serius pun hubungan kami.. tapi sakit hati aku.. akan dikalahkan dengan rasa cinta aku terhadapnya... tapi dia langsung tak serik...

ketika kami menduduki ujian percubaan stpm.. dia buat hal lagi. masa tu, budak baru lower6 masuk.. urm... entah pe2, aku perkenalkan die dgn kazen aku... tiba2 aku dgnr citer die ada fair dgn budak tu.. arghhhh!!! sakit hati.... dia tak ngaku pun.. mula2 tu ok jew bila dia kata tak da apa2. aku mati2 percayakan dia, lama masa berlalu aku dengar lagi kisah mereka. hurm.... aku pehatikan dulu gerak gri mreka... Dia slalu p kelas budak tu... urm3... mmg sah... tp.. dia tetap tak nak ngaku ada pe2 hubungan ngan budak tu. sampai satu tahap aku tahu dari budak kampung yang citer sal mereka....aku tnya la dgn kazen aku.. kazen aku kata. "DIA KATA, AKU DAN DIA DAH TAK DE APA HUBUNGAN, DAH CLASH".....ciS!!!!!

keesokan harinya, aku p skol macam biasa, aku tegur dia macam biasa, aku tak nak dia tertekan pagi tu kerana kami ada peperiksaan percubaan hari tu. aku tak nak pelajaran dia tergangu.
tgah hari, selepas selesai je peperiksaan dia trus jumpa aku kat kelas... masa tu la aku marah dia. aku tanya dia btul tak apa yang aku dengar dari mulut org.. dia diam membisu....... huh... dasar tak sedar diri disayangi org!!!! aku lafaskan kata putus padanya..... aku tau dia sayang aku... tapi, sayang dia stakat mana??? sampai sanggup mempermainkan cintaku... AKU MEMANG RASA SANGAT BODOH SAAT ITU. .. dia cuba menjelaskan padaku apa yang berlaku.. aku langsung tak memprdulikannya... saat itu, aku sangat benci padanya..... hari itu juga dia balik kpg dan tak turun seminggu.. humm..... demam katanya....... dalam benci aku pada nya, wujud kerisauan... 

tapi, kami return jugak lepas kejadiaan itu..... hebat kan cinta aku dan dia....huh,, aku tetap sayang dia~




                                                                                                          bersambung~

No comments:

Post a Comment