Aku Dan DIA

Wednesday 18 May 2011

Selamat Tinggal Sarawak~

Selamat tinggal sarawak, bukan ungkapan yg membawa makna aku akan meninggal kan sarawak untuk selamanya dan bukan juga ungkapan yg membawa maksud aku akan meninggalkan sgala kenangan aku bersamanaya dan akan pergi untuk tidak mencintainya lagi..

Selamat tinggal sarawak hnyalah satu ungkapan untuk aku meneruskan pengajian di tanah semenanjung untuk satu jangka masa yang agak lama( 4 tahun je)

AKU AKAN MELANJUTKAN PELAJARAN DI UPSI manakala DIA AKAN MELANJUTKAN PELAJARAN DI UMK..... JAUHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tidak sanggup untuk menerima kebenaran ini yang aku terpaksa berjauhan darinya,,,, Aku Rindu dia, aku perlu dia untuk bagi aku semangat sprti tingkatan 6 dulu.. aku nak dia sntiasa di sisi ku.... tapi.. apa kan daya, takdir telah menentukan aku dan dia untuk melanjutkan pelajaran berasingan dan berjauhan.. mampukah aku menghadapi kehidupan tanpanya di sisi.. YA!! AKU MAMPU!! DIRINYA SNTIASA BERADA DIHATIKU DAN MENEMANIKU KEMANA SAJA.... AKU TETAP AKAN TRUS MENCINTAIMU.. adakah dia begitu??

Dua minggu berlalu di UPSI, aku hnya ditemani air mata,,, Aku mahu berjumpa dengan nya..tetapi jarak memisahkan kami.. aku rindu dia.. adakah dia rindu padaku?, adakah dia sihat?, adakah plajaran dia ok? dan ADAKAH DIA AKAN MENGULANGI KSILAPAN DIA DALAM HUBUNGAN KAMI SPERTI D TINGKATAN 6 DULU???? ADAKAH DIA KAN BRPEGANG PADA JANJI NYA????....arghhhhh... mcm2 prsoalan muncul diminda ku.. aku ttap berdoa agar di permudahkan sgala urusan akau dan dia.. dan kekalkan hubungan kami hingga akhir hyat... AKU BENAR-BENAR PERCAYA PADANYA.....

Tapi sayang...... ku sangka panas sampai ke petang.. rupanya hujan di tengah hari.... T_T


                                                                         Bersambung...

No comments:

Post a Comment