Aku Dan DIA

Thursday 19 May 2011

adakah ini saat terakhir...

Minggu pertama sehingga cuti raya, Alhamdulillah,, hubungan aku dan dia masih ok walaupun agak suram sedikit. aku slalu mendengar cerita dia dengan seorang gurl di umk.. aku selalu prgi ke wall fb dia dan menjumpai komen2 yang agak memusykilkan..hurm.. dalam hati ku AKU MASIH PRCAYA DIA... dia sendiri pun mengaku tidak mempunyai apa2 hubungan dengan mana2 gurl. Ok.. aku percaya.


disini aku masih sendiri
ditemani hari2 sepi aku tanpamu
meski tanpamu
bila esok hari datang lagi
ku coba tuk hadapi smua ini
mski tanpa mu
mski tanpa mu
bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disisi
ku dapat tertawa menangis mrenung
disini aku mampu bertahan
suara dengar kan lah aku
apa khabarnya pujaan hatiku
aku di sini MENUNGGUNYA 
masih BERHARAP di dalam hatinya 
suara dengar kan lah aku adakah aku slalu di hati nya
aku di sini menunggu nya
masih beharap di dalam hati nya......




tiap saat aku memikirkan dia.. aku sunyi..... aku masih mampu bertahan, aku rindu dia, TAPI... ADAKAH DIA SAMA SPERTI Ku.... rakan2 ku di semester satu knal sangat dengan diriku.. aku adalah seorang yang tidak mempunyai ramai kawan... bagiku... cukuplah dia menemaniku di hati... aku jaga prgaulan bersama rakan.. rakan2 mengajak aku keluar makan pun aku mengelak... AKU TAK NAK!!!! dia tak ada disisi.... T_T


tapi sekarang... semua berubah( panjag ceritanya sambung di post yg lain)


masa cuti raya, aku pergi ke rumahnya.. :) ibunya baik sekali, aku siap makan tngah hari  d rumahnya.. :).. sweet gitu.... hihi..... itu first time aku pergi rumahnya.. TAKOT BANGET...... dan aku berharap itu bukan lah saat pertama dan saat terakhir aku menjejakkan kaki d rumahnya..... masa tu aku bgi tambang perahu Rm10..hahaha.... keep the chain.. hihi.. bertuah kan si penambang ari tu,,,, keh3......(kluar dari tajuk suda) masa cuti tu juga aku dan dia sempat pergi ke skolah lama kami untuk mengambil sijil stpm... pejumpaan masa tu kejap je.... adik dia nak guna motor,, hurmm.. dia terpaksa balik awal.... 


selesai je raya,, tiba saat aku dan dia balik ke Universiti masing2... ummmm... berat rasa hati meninggal kan kpg halaman.. aku nak berjumpa dia lagi.... nak wat cam ana.. pelajaran harus d utama kan.....
alhamdulillah, balik nih aku sempat berjumpa dia di LCCT.. hihihi.. brbunga2 hatiku... tapi, masa jumpa dia tu, ada pula prtngkaran kcil berlaku... haishhh.... mcm2 jew.............. sampai2 je aku d lcct, mataku terus mencari dia.. aha.. dia ada d sana.. aku terus mendapatkn nya, masa tu aku bersama kazen dan dua org sahabat.. aku LAPAR SANGAT masa tu.. pastu aku ajak la dia dan kwn2 mkn d KFC, tp... dia pula tak nak,..hurmmmm.. katanya,flight seterusnya tak lama lg.... dia suruh aku je pergi.. huhu..... aku betul2 terasa hati.... aku terus brlalu prgi darinya.


sampai je d kFC.. aku wat oder.. duduk termnung seketika tanpa menyentuh sdikit pun makanan, tiba2 air mataku mengalir, kazen ku cemas, dia bertanya kenapa.. huhu.. aku hnya mampu menjawab, aku rindu dia. Alhamdulillah kazen ku faham,, kalau sayang pergi je la jumpa di kata kazenku.. tanpa berfikir panjang, aku bangun dan terus keluar dari kfc tanpa menjamah sedikit pun makanan yg aku oder.. huh.... nasib baik dia blum boarding.... urm3..... aku sempat lagi menemani dia dan berborak dengan nya.... saat itu aku rasa pilu sangat,,,,,, aku takut nak melepaskan dia pergi... aku takut itu adalah saat terakhir perjumpaan kami dengan gurau mesra sebagai couple...


masa dia masuk boarding..aku belalu dngan air mata,, huhu,,,, aku mampu bertahan.... aku yakinkan diri..........
alhamdulillah smpat juga aku dan dia meluangkan masa bersama walau seketika.. aku menerusakn perjalanan balik ke upsi................. adakah itu saat trakhir???




                                                                           bersambung................

No comments:

Post a Comment