Aku Dan DIA

Friday 20 May 2011

adakah ini saat terakhir 2..

Selepas cuti raya 2010. aku memulakan kuliah dan kehidupan harian sebagai siswi sperti biasa di semster 1.. tidak pernah lupa, dia sentiasa ada d hatiku.... tapi malangnya....bnyak krisis melanda slepas cuti raya tersebut.... 


kisah bermula apabila aku terbaca satu komen tentang dia dengan seorang gurl dalam fb... huh.... aku musykil sangat..


dia ada menceritakan padaku tentang seorang gurl yg slalu masak nasi untuk dia.. AISHH..... sapa2 pun akan cemburu.. aku diam je... hampir tiap2 hari dia kata tunggu senior hantar nasi... terus terang kata, AKU TAK SUKA.. apa motif gurl tu rajin sangat nak MASAK untuk DIA!!!!!!! dan apa motif DIA suruh gurl tu!!!!!!


aku rasa mcm d sama tarafkan dgn gurl tu... ARGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!! siapa aku dalam diri dia??!!!


satu saat nih, aku siasat apa sebenarnya berlaku.. aku tanya kat someone...studnt umk juga, aku tanya, apa hubungan DIA dgn GURL tu... urmm.. org yg aku tanya tu  cerita la dari awl sampai akhir..  mereka slalu kuar sama, jalan sama, makan sama..kuar malam sama, study sama... kalo boleh.. semua benda nak sama....n DATING tu perkara biasa!!!  semua prlakuan mereka aku tahu.. dhsyat,,,, sungguh DAHSYAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


huh, naik darah aku.. Aku tanya dia lagi, apa hubungan dia dengan gurl itu, dia kata kawan sahaja, tak lebih dari itu dan aku satu2 wanita dalam hati dia.,, bukan mudah aku nak percaya kata2 nya lagi.. pergaduhan berlaku antara kami.. berkali-kali dia cuba meyakinkan aku bahawa dia tiada apa2 hubungan dengan gurl itu.


Hati ku hancur,,, dia tetap memujuk... aku snyap.......aku putuskan hubungan......


tetapi dia tidak henti2 mengajak aku return.... mula2 aku nak trima dia.. aku sayang dia.. aku cinta dia... TAPI, jujurkah dia mencintai aku.. T_T


aku tidak stuju untuk return dengan dia, tp.. aku boleh menerima dia sbagai kawan aku saat itu.... dia tetap berdegil  dengan pendirian nya untuk return.huh


pada saat aku mula hendak menerima dia kembali, aku terlihat  satu gambar di dlam FB yg sangat menyakitkan hati.. luluh hatiku.. aku melihat gurl itu menggunakan SWEATER ARSENAL dan CAMERA milik DIA...aku knl sweater itu, aku kenal camera itu... aku tak tau nak kata apa lagi!!!..... ishh.. tak de ke kwn2 ppuan yg gurl tu boleh pinjam sweater..KNAPA MESTI DIA!!!!. GERAM!!!!! AKU BENCI DIA!! DIA TIPU AKU!!!!! banyak lgi gambar len yg menjadi bukti kukuh mereka bersama... TIDAK SEMUDAH ITU KAU TIPU AKU!!!


satu hari neh, akhirnya dia mengaku dia memang curang padaku!!!!!! apa salah aku.. knapa dia lakukan semua ini terhadap ku.. T_T .. mana janji dia....Hanya tuhan yg tahu betapa sakitnya hati ku saat itu..... Aku menyayangi dan mencintai dia tulus sepnuhnya, aku jaga setiap prgaulan brsama teman2 kerana dia....tetapi..ini balasan yg aku dapat dari padanya.... dari tingkatan enam dulu, dia tidak pernah belajar dari kesilapannya... Akhinya aku membuat kata putus, aku tidak akn kembali padanya lagi...


hatiku benar2 hancur.... aku kecewa dengan sikapnya... AKU TIDAK MEMPERCAYAI NYA LAGI!!
kenangan aku bersamanya sentiasa menemani ku..... aku cuba untuk melupakan dia.......




                                                                                         bersambung......................

No comments:

Post a Comment