Aku Dan DIA

Friday 20 May 2011

adakah ini saat akhir 3

Masa berlalu begitu saja.... aku masih gagal untuk melupakannya.... sehingga satu saat, aku terfikirkan sesuatu,,,.. dia boleh menyayangi ppuan lain ketika brsama ku... so....nape aku tak cuba untuk menyayangi org lain.. huhu


selepas kejadian itu, aku cuba untuk berkawan dgn lebih ramai org... aku cuba untuk menyayangi org lain..
Dalam batch aku.. ramai student lelaki... urm3... adakah aku mampu bercinta lagi.....


"dalam kesunyian hidup,, aku mulai perasan tentang kewujudan seseorang yg menarik perhatian ku.. studnt batch aku juga... urmm2... apa kah perasaan ini.........dia mesra denganku, dia slalu muncul dalam hidupku, ... aku menjadi semakin rapat dengan nya....... apakah perasaan ini dan apakah prasaan dia terhadapku.....semakin hari smakin mesra..adakah dia dapat menggantikan SI DIA di hatiku.. tiba satu saat, aku menyedari bahawa perasaan itu salah... mugkin dia hanya menggagap aku sebagai kawan biasa..... kami meneruskan hubungan sebagai kawan sahaja hingga saat ini..
aku slalu memerhatikan dia... ingin aku meluahkan perasaan tapi itu tak mugkin berlaku.. aku gagal kerana SI DIA MASIH KEKAL DI HATI KU..CINTA KU TERHADAPNYA BEGITU KUKUH SEKALI... betapa bodohnya aku, MASIH MENCINTAI ORG YG MEMPERMAINKAN CINTAKU DULU. Aku gagal untuk melupakannya..."


aku membuat keputusan untuk single... aku takut untuk mencintai org lain, kerana bagi ku.. bila aku mulai mencintai org lain... AKU AKAN KEHILANGAN DIA BUAT SELAMANYA,, dlm keadaan aku tiada apa2 hubungan dgn nya, aku tetap melihat wall fb nya.. adakah dia sihat... huh.... aku tidak faham dengan diri sendiri, apa perlunya aku ambil berat tentang DiA., sedangkan aku bukanlah sapa2 dalam dirinya..... disaat aku menderita... dia tngah brbahagia... tetapi... ini bukan lah penghujung cerita cinta aku dan dia..






                                       Bersambung................

No comments:

Post a Comment