Aku Dan DIA

Saturday 4 June 2011

Last Good Bye







Today... 4 Jun 2011.... aku dah buat keputusan..... hanya dengan membenci untuk melupai.... lama dah aku tunggu..lama dah aku mengharap agar cinta nya kembali pada ku.....sampai hari ini,aku penat dan tak berdaya lagi menahan perasaan...semua yg aku nantikan hanya sia-sia.. aku mmg sudah tiada lagi di hati nya..... selama ini aku cuba untuk melupakannya tapi gagal kerana rasa cinta itu terlalu kuat.. tapi kali ni dan saat ini ....aku akan usaha untuk melupakannya... aku terpaksa deaktifkan FB supaya aku tak gila buka wall dia...aku tak nak ada apa2 kaitan dengan dia.... even msj or calling dari dia.... aku tak boleh nak jadi kawan dia..AKU BENCI DIA.. dulu... SAYANG..sekarang.. BENCI.. huh.... tak adil kan.. T_T... susah kan jadi hipokrit neh.. kawan konon..padahal dalam hati ni mengharapkan cinta kembali...bukan nak menyembuhkan luka hati, malah wat hati makin parah... arghhhh...huhu... aku nak hentikan semua permainan dalam diri ku ini... jujur di hati aku masih menunggu dia dan mengharapkan dia selama ni.. tapi tak de respon...


aku ada tnya kat salah seorang sahabat ku.. "kalau Aku rindu dia, dia rindu aku tak??" sahabat ku kata.. "mesti la dia rindu kau"... aku tanya lagi... "nape dia tak contect aku?"..... sahabat ku kata... " sebab dah tak ada cinta di hati nya".....puas aku berfikir.. aku menemui jawapan nya...hari ni baru aku benar-benar sedar, aku dah tak de dalam hatinya..3 jun adalah tarikh yg aku nanti2kn..wish birthday wat dia sememangnya menjadi keutamaan bagiku,,, tp respon dia hanya ucapan terima kasih n terus suruh aku tidur...*_*!  
aku ngantok sngat mlm tu... aku tetap tahan.. semata-mata nak wish kat dia.. isshhh.. tak bebaloi!! lepas die suruh aku tdur, aku saje je ckp tgh tngok movie.. huhu ..padahal nk cover~ em..em.....touching sangat malam tu sampaikan aku tertdur dalam tngisan,, urmm.. thinking~


..hampeh jew.... nak tnggu dia kol aku?? sudah pastinya dia tak kan kol.....biar la dia bahagia... T_T aku ingatkan xde lagi dah air mata untuk nya...rupa2nya aku masih mampu mengalirkan air mata...ishhh... BODOHNYA AKU. letih mencintai orang yg tidak mencintai kita lagi dan pernah mempermainkan cinta kita.... terima kasih tuhan kerana menemukan aku dengan dia..kerana dia, aku sedar bukan mudah untuk mencintai dan di cintai.. dan kerana dia juga aku kenal apa itu cinta sebenar.... setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. tapi.. tidak ku sangka pertemuaan itu hanya untuk seketika.....



I  Never Told You-Colbie Caillat


I miss those blue eyes, how you kiss me at night
I miss the way we sleep
Like there’s no sunrise, like the taste of your smile
I miss the way we breathe

But I never told you what I should have said
No, I never told you, I just held it in

And now I miss everything about you
I can’t believe it, I still want you
And after all the things we’ve been through
I miss everything about you, without you

I see your blue eyes every time I close mine
You make it hard to see
Where I belong to, when I’m not around you
It’s like I’m not with me

But I never told you what I should have said
No, I never told you, I just held it in

And now I miss everything about you
(Still, you’re gone)
I can’t believe it, I still want you
(And I’m lovin’ you, I never should’ve walked away)
After all the things we’ve been through
(I know it’s never gonna come again)
I miss everything about you, without you

But I never told you what I should have said
No, I never told you, I just held it in

And now I miss everything about you
(Still, you’re gone)
I can’t believe it, I still want you
(And I’m lovin’ you, I never should’ve walked away)
After all the things we’ve been through
(I know it’s never gonna come again)
I miss everything about you, without you







Dan Bila Esok - Sofaz


Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya...
























aku tahu ini yang kau mahu






Good Bye












No comments:

Post a Comment