Aku Dan DIA

Wednesday 15 June 2011

13 Jun 2011



Kembali Berhubung~


Niat nak lupakan dia... masih gagal... ari neh dia call aku bnyak kali.. aku kalah juga akhirnya.... we discuss about our relationship.. mula2 tu,, dia tnya aku nape off hfn masa 4 jun ari tu.. aku kata, saja ja.. xde reason..huhu.. ego kan aku...


dia ada bagitau aku sesuatu ari neh... "sy tak layak mencintai dan dicintai awk" katanya.. huh.... geram tol dgn ayat tu.. kerana bukan itu yg aku inginkan... tp aku tak kisah.. whateva he say,, aku tak nak dgr dah...


dia hanya mengharapkan persahabatan dari ku... T_T


aku tak boleh nak anggap dia sbgai seorang sahabat kerana cinta ku terhadapnya terlalu kuat.. aku takut aku akan menagis lagi bila aku hnya boleh menganggap dia sahabat padahal dalam hati aku nak lebih dari tu.


aku tak snggup melihat n menbiarkan dia bahagia bersama girl lain.. sbb tu aku membuat keputusan untuk melupakan dia terus... tapi dia berdegil nak jadikan aku sbgai shbat biasanya sahaja.. huh...


akhirnya aku wat keptusan.. aku tak nak ada apa2 hubungan antara kami.. kawan bukan,, musuh bukan.. bcinta pun bukan.. biar la xd pe2 hbgan.. n biar la masa menentukan segala-galanya...


honest to say... aku gmbira krana dia masih mahu menghubungi aku selpas dia baca post blog aku "last goodbye" ari tu.. huh


tapi kenapa persahabatn yg dia pinta????

















No comments:

Post a Comment