Aku Dan DIA

Wednesday 11 May 2011

AKU DAN DIA.. 2

private study di malam hari adalah rutin harian kami sebagai pelajar asrama...

after solat maghrib and isyak, kami pergi dewan untuk minum malam dan terus pergi 


ke kelas untuk study.... 


hurm... almost every night... i looking for him....walaupun hnya ,melihat dia dari jauh, 


aku rasa tenang n hati mula berbunga,, memang indah saat itu... 


BUT..... ada satu hal yang 


menyebabkan aku sakit hati... 


hampir tiap malam dia study bersama dengan seorang girl iaitu 


sahabat karibnya sendiri... 


aku tahu mereka adalah SAHABAT KARIB..... tapi aku tak boleh 
nak lari dari perasaan cemburu itu,, WAJAR ATAU TIDAK WAJAR aku cemburu?? huhu....... 


after private study.. tepat jam 10.. balik ke asrama masing2........ again... i looking for him..

kalo boleh, mmg nak sntiasa sama ngn die... tapi we are student,,so.. ada batasnya....  kdang2 aku wat tak tau je masa kluar dari kelas..hehe.. saje je,,, nak wat gimik.......
 tapi kdg2 masa mood die tak ok.... die jalan lurus jew.... aishhhh...... geram tol....
whateva ..AKU TETAP SAYANG DIA..

Nasi Lemak Kak Siti adalah menu makan dia sebelum tidur...hhiihi... dia sangup bergelap pergi rumah kak siti mlm2 hari semata-mata nak beli nasi lemak.....
aku ok je... yg penting dia 
gembira,,,by the way nasi lemak tu mmg sedap..nyum..nyum..nyum. ..

satu minggu die pergi pertandingan tarian... huh... terasa sunyi menyelubungi diri......... rindu dia sangat2..... 
masa tu.. hubungan aku dan dia hambar seketika kerana ada sedikit masalah..... 
huhu.... miss..misss..miss you........ aku slalu mengungkapkan kata benci padanya ketika masalah timbul.... tapi.. itu cuma kata-kata,,,,, yang pastinya, aku sayang n cinta dia........




bersambung......

No comments:

Post a Comment