Aku Dan DIA

Saturday 14 May 2011

Arsenal, AKU,DIA..

ARSENAL.... 
satu team bola yang dia minat... mmg ptut pun.. 
ARSENAL adalah team yg hebat..keh3......
 Hobi dia neh.. tak len tak bukan.. semestinya Football..... 
tapi sayang.... dia tak leh men sangat sebab dia pernah cerdera.. 
Time to.. aku baru nak kenal dia... urmmm... he call me, dia bgtau dia injured masa main bola sepak... trus terang aku kata..aku agak risau masa tu sbb masa dia kol keadaan dia mcm serius jew.... hurmm... 
aku sntiasa doakan dia dalam keadaan baik2 aja :-(   
semenjak kejadian itu, aku larang dia main bola sepak.. bukan la aku nak melarang sepenuhnya.. tapi.. kalau nak main gtu. hati2 n ingat dunia... 
aku sntiasa sokong apa yang dia minat.. 
aku tak nak dia rasa terkongkong bila bersama aku...
i like what he likes.... 
tapi tngok keadaan la.. yg pnting his safety....bila dia kata dia nak men bola jew....aku mula risau.. urmm..urmm..urmm.... 
kdg2 aku mglamun sndiri.... 
kn sonok kalo satu ari aku dpt tngok die men bola sepak kat stadium... aku sokong die jew..lalalalala..
tp.. nak wat cam ana... aku tak nak dia injured lagi.....TAK NAK~
dulu n skrang... apa je barang arsenal yang aku lihat... kompem aku terus ingat dia.... bila tngok match arsenal kat Tv.. aku akan kalahkan org lain wat sorakan.. hik3.......
kemaruk sngat dgn ARSENAL... ARSENAL>>>>

No comments:

Post a Comment