Aku Dan DIA

Friday 20 May 2011

Siapakah Lokhman diantara AKU dan DIA

sambungan "adakah ini saat terakhir"


Ketika aku kesunyian tiba2 aku mendapat satu msj dari dia.. dia bertanyakan khabar. huh.... hati sudah hancur dan dalam proses untuk sembuh.. tapi dia muncul semua...... aku layan dia sebagai sorang sahabat, tetapi, sakitnya hati tiada siapa yg tahu.. tujuan seprti biasa, memujuk ku untuk return..dia kata dia dah berubah dan menginsafi segala perbuatannya... urmm....urmmmm....perlu ke aku percaya dia lagi????


Aku tak nak!!!!! Aku Benci DIA!!! dia tak tahu betapa sakit nya hati aku.... tanpa berfikir panjang, aku tolak pujukan dia dan aku mengatakan "aku sayang LOKHMAN"..... huh.. puas hati aku lepas aku mengatakan "aku sayang lokhman" padanya.... 


SIAPAKAH LOKHMAN..


"Lokhman adalah salah seorg kenalan ku semasa berada di tingkatan 5.... aku mengenali dia ketika mengikuti prtandingan syarahan agama..... Lokhman menyimpan perasaan terhadapku... aku tahu, tapi aku buat tak tahu masa d tingkatan lima.


Pernah sekali di tingkatan 6 ,,msj LOKHMAN terkantoi dengan DIA... lokhman menyatakan dia suka aku.. huhu... DIA sangat marah saat itu.... urmmm...."


cerita yang sebenarnya..
ketika aku mengatakan "aku sayang lokhman" tu... aku sengaja, aku sengaja untuk menyakitkan hati dia.. sebenarnya aku telah lama tidak menghubungi Lokhman..
aku hanya reka cerita
aku buntu mencari alasan apa lagi supaya aku tidak menerimanya kembali...


aku langsung tidak penah memendam perasaan pada lokhman walau sebesar zarah sekali pun
aku hanya Mencintai DIA... aku Sayang DIA....


malangnya.. dia tidak sedar diri disayangi.......




                                             bersambung......























No comments:

Post a Comment