Aku Dan DIA

Saturday 21 May 2011

Adakah ini saat terakhir 4...

Lama dah masa berlalu... aku kesunyian..... tiba masa aku melanjutkan pelajaran ke semester dua... aku dan dia lama dah tak brhubung...luka di hatiku masih belum sembuh lagi, Tapi aku rindu dia... kenangan lalu tak mungkin ku lupa.. barang pemberian darinya masih kukuh dalam simpananku.. gambarnya slalu menjadi penemanku.. urmmm.... tak de makna dah semua tu..,

bulan febuari 2011 aku menerima msj daripadanya.... wah..... gembira rasa hati.. itu lah yg aku nanti2kan.. aku harap kali ni aku boleh return dgn dia, dan aku harap dia dah BERUBAH dari perangai dan kesilapan lama nya..

kali ni...dia pujuk aku lagi.. Alhamdulillah.. senyum mula terukir dari bibirku.... dia kata AKU DAN DIA MEMANG DAH DITAKDIRKAN BERSAMA.... like :)

masa tu aku tak nak buat keputusan trburu-buru....aku minta dia bagi aku masa. aku nak pastikan samada dia btul2 berubah dan betul2 tekad nak rturn dengan ku..... hari demi hari brlalu...aku membuat keputusan untuk return dengannya.. tapi aku belum bgtau dia lagi...

pada 28 febuari... sesuatu telah belaku... hatiku hancur lagi..... ARgHHHHHH!!!!!!!!!!! aku tak tahan begini.. ini soal hati dan prasaan... SAKIT!!!!!!! pada saat ini, aku memang nak bgtau dia bhwa aku stuju untuk return dgn dia.. tapi...bila aku buka wall fb nya.. aku terjumpa satu komen tentg besday someone,,yg membuktikn dia dgn gurl yang aku maksudkan dulu di umk btul2 couple n tgh b'couple... air mataku mengalir lagi.. hasrat ku untuk memberitahu dia yg aku setuju untuk return terus ku kubur sedalam dalamnya..

aku ingatkan dia bersungguh sungguh ajak aku return.. rupanya tidak.............apakah makna semua ini,,,,  dia minta maaf padaku dia mengatakan bukan maksud dia nak melukakan hatiku.. mungkin itu takdir kita kata nya.....

aku tertekan dengan apa yg telah berlaku.. apa salahku........ kata2 nya hanya dusta semata mata..... knapa aku masih mempercayainya!!!!! aku sepatut nya terus tidak mmpedulikan dia!!!!!!!..

aku snyap selepas kejadian itu, aku menangis sepuas nya.. aku luah kan masalah ku pada kwn ku... niat ku untuk rahsiakan keadaan aku masa tu,, tp... kwn ku contect dia dan bgtau tentang diriku..

aku malu.. aku malu kerana bodoh mempercayai kata2 nya saat itu dan akhirnya aku jatuh sekali lagi....





                                                                                                
                                                             bersambung....

No comments:

Post a Comment