Aku Dan DIA

Sunday 22 May 2011

kali terakhir

Peristiwa ni berlaku dalam sem dua juga... lepas kantoi sambut besday gurl ari tu.. neh ada lagi dia pujuk aku,,,,, hatiku brbelah bagi,, aku tak nak disakiti lagi...... masa nih.. aku dah kata kat dia, aku stuju untuk return... 

aku ingatkan aku dh return masa tu.sbb aku dah wat keputusan...kteorang mesra pun dah mcm couple balik... rupa2 dia masih menunggu jawapan ku... urmmm...... line x clear la tu..... satu saat nih aku hairan tngok dia msj tak, chat FB pun tak.. hurmmm... aku takut niat dia nak return tu men2 je... sampai satu tahap aku penat menunggu dia contect aku.. aku hntar msj gdnite pun x d reply.. kalo on9 FB dia sntiasa ada.. hurmm.. x chat pun dgnku.. ape la yg dia buat...

geram melanda diri.. aku tulis la satu status kat fb yg mengatakan "aku dah bagi peluang, tapi d sia2 kan.aku wat kputusan untuk single je".. huh... aku geram sangat saat tu..

lepas aku tulis status tu kat FB, baru dia mula hntar msj.... alasan dia..dia xde kredit nak rply msj... n nak eply kat chat FB pon aku dah of9 kata nya... aishh.. hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.... kalo dah btul2 nak.. dia boleh jew bgtau kat msj FB yg dia tak boleh nak eply msj.. atleast aku tau dia xde kredit....ni tak... DIAM JEW.... aku pun rasa macam org bodoh je... hermmm.. lepas semua kesalahan yg dah dia buat selama nih.. tak mustahil aku fikir negatif kat dia... ni tak,, dia tak ada inisiatif langsung untuk tnjukan dia berubah n untuk yakinkan aku dia berubah..

lepas aku wat keputusan untuk single... dia hanya pujuk sekali je.. huh..  mana kesungguhan dia!!!! dia kata dia redha dengan keputusan ku....  aku tau dia dah jemu, bosan....

sekarang nih pun aku always follow Fb dia.. huhu..... stupid nya aku kerana mengharapkan sesuatu yg tak mungkin kembali.. aku harap dia berbahagia bersama org yg dia pilih... dan aku harap satu hari, dia akan setia mencintai wanita..... hati dan perasaan bukan la satu gurauan dan mainan... sekali hati terluka... ia akan mengambil masa yg lama untuk pulih...

aku tak boleh nak kata apa2.. aku hanya mampu katakan aku btul2 sayangkan dia... tapi setelah aku tulis my first post dlm blog nih sampai la post nih.. baru aku sedar... Dia Tidak Serius Mencintai Aku...... begitu banyak air mata telah ku bazir untuk dia...... begitu banyak kenangan aku bersama dia.... dia tidak jujur n tidak setia padaku........ apa salah aku?...... moga dia berbahagia~

                                                                                sekian...















No comments:

Post a Comment