Aku Dan DIA

Thursday 26 May 2011

27 Mei 2008



Mungkin dia lupa kerna ada tarikh baru yg muncul dalam hidup dia, tapi.. tidak bagi aku.... ia segar lagi di ingatan.......27 MEI 2008


DUA HATI MENJADI SATU


Na na na na na na
Na na na na na na

Sejak melihatmu
Kujatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin ku ingin kamu

Maukah engkau mnemani aku…

Hari ku indah
Dua hati kan bersatu
Hari ku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

(Dafi)
Saat kau menatapku
Aku jadi salah tingkah
Ku genggam tanganmu
Berdebar debar jantungku

Maukah engkau menemani aku…

Hari ku indah
Dua hati kan bersatu
Hari ku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Dan bila kau tiada
Mengapaku memikirkanmu
Apakah engkau juga
Memikirkan aku

Hari ku indah
Dua hati kan bersatu
Hari ku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama slalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Andai aku dan kamu bersama selalu…





memori itu,, segar lagi di ingatan~















No comments:

Post a Comment